Σύλλογος Εργαζομένων Δήμου Αθηναίων
Σύλλογος Εργαζομένων Δήμου Αθηναίων

ΚΑΡΤΕΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ

Ο ΣΕΔΑ προχωρά και φέτος στην έκδοση των ηλεκτρονικών καρτών απεριορίστων διαδρομών του ΟΑΣΑ. Η διαδικασία θα ξεκινήσει τη Παρασκευή 11/3/2022 και θα ολοκληρωθεί την Δευτέρα 14/3/2022. Οι ενδιαφερόμενοι συνάδελφοι θα μπορούν να προσέρχονται τη Παρασκευή 11/3/2022 από τις 09:00 έως τις 13:30, ενώ την Δευτέρα 14/3/2022 από τις 09:00 έως αυστηρά τις 12:30, στα Γραφεία του Συλλόγου.

Οι Συνάδελφοι που επιθυμούν να εκδώσουν κάρτα για πρώτη φορά αλλά και όσοι είναι ήδη κάτοχοι ηλεκτρονικής κάρτας και επιθυμούν την επαναφόρτιση της, καλούνται να προσκομίσουν:

  1. Τον αριθμό της ηλεκτρονικής τους κάρτας.
  2. Το χρηματικό ποσό που αναλογεί για το επόμενο διάστημα που επιθυμούν να έχει ισχύ η κάρτα τους.

Οι τιμές φόρτισης ή επαναφόρτισης των καρτών είναι οι εξής, ανάλογα το είδος και τη χρονική διάρκεια:

  • ΕΤΗΣΙΑ ΚΑΡΤΑ: 255,00 €.
  • ΕΞΑΜΗΝΙΑΙΑ ΚΑΡΤΑ: 134,85 €.

Αυτές οι κάρτες ισχύουν σε όλα τα μέσα αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ: Λεωφορεία, Τρόλλεϋ, Τραμ, Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο, Μετρό (μέχρι Κορωπί), και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ( στο τμήμα Προαστιακού Μαγούλα-Πειραιάς-Κορωπί). Δεν ισχύουν στις Λεωφορειακές γραμμές EXPRESS του Αεροδρομίου, στη γραμμή Χ80 και στο τμήμα του Μετρό Κορωπί –Αεροδρόμιο.

  • ΕΤΗΣΙΑ ΚΑΡΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ: 379,10 €.
  • ΕΞΑΜΗΝΙΑΙΑ ΚΑΡΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ: 198,35 €.

Αυτές οι κάρτες ισχύουν σε όλα τα μέσα αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ.: Λεωφορεία (και στις λεωφορειακές γραμμές EXPRESS του Αεροδρομίου), Τρόλλεϋ, Τραμ, Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο, Μετρό έως το Αεροδρόμιο και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (στο τμήμα του Προαστιακού Μαγούλα – Πειραιάς – Αεροδρόμιο). Δεν ισχύουν στη γραμμή Χ80.

 Η διαδικασία θα λάβει χώρα στα Γραφεία του Συλλόγου,

τη Παρασκευή 11/3/2022 από τις 09:00 έως τις 13:30,

ενώ την Δευτέρα 14/3/2022 από τις 09:00 έως τις 12:30, 

και δεν θα δοθεί καμία παράταση.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι δικαιούχοι των καρτών για το διάστημα 11/03/2020 έως 04/05/2020 που είχαν ενεργοποιημένη κάρτα, δικαιούνται αποζημίωση covid και ΠΡΕΠΕΙ να προσέλθουν στο πλησιέστερο μηχάνημα Αυτόματου πωλητή(ΑΜΕΚ) και να επιλέξουν επιδότηση για να περαστεί η αποζημίωση στην ελεύθερη θέση στην κάρτα τους. Έχουν περιθώριο επιδότησης έως 31/05/2022. Όταν πραγματοποιήσουν επιδότηση covid, και μόνο τότε, μπορεί ο ΟΑΣΑ να φορτίσει την κάρτα με κόμιστρο χρονικής διάρκειας.

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ-ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΚΑΡΤΩΝ ΟΑΣΑ:

Όσοι για πρώτη φορά θέλουν να αποκτήσουν την ηλεκτρονική κάρτα, θα πρέπει να προσέλθουν σε κάποιο εκδοτήριο Ο.Α.Σ.Α., και να ζητήσουν από τον υπάλληλο να τους χορηγήσει αυτήν την κάρτα χωρίς φόρτιση, αφού πρώτα ενημερώσουν τον υπάλληλο ότι θα τη χρησιμοποιήσουν, ως ετήσια ή εξαμηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών και ότι, μέσω του συνδικάτου τους, θα τη φορτώσουν με επιδότηση, σύμφωνα με τη σύμβαση Α.Δ.Ε.Δ.Υ. – Ο.Α.Σ.Α. Στη συνέχεια αφού επιδώσουν στον υπάλληλο το ΑΜΚΑ τους και του επιδείξουν την αστυνομική τους ταυτότητα ή το διαβατήριό τους και ο υπάλληλος αφού θα τους φωτογραφίσει και θα τους ζητήσει έναν οκταψήφιο αριθμό, ως pin, θα τους δώσει, χωρίς καμιά οικονομική επιβάρυνση, το έντυπο της ηλεκτρονικής κάρτας. Υπενθυμίζουμε ότι επιβάλλεται οπωσδήποτε να θυμούνται όλοι αυτό το οκταψήφιο pin, διότι μόνον με αυτόν τον οκταψήφιο αριθμό θα μπορούν να επανακτήσουν την κάρτα τους, από τον ΟΑΣΑ, σε περίπτωση απώλειας. Σε περίπτωση απώλειας της  κάρτας, για επανέκδοση, χρειάζονται όλα τα ανωτέρω στοιχεία καθώς και ο οκταψήφιος pin της προηγούμενης κάρτας. Έτσι μόνον θα μπορέσουν με κόστος μόνον 2€, μέσω ΟΑΣΑ, να αποκτήσουν ξανά την κάρτα τους με όσο υπόλοιπο φόρτισης περιέχει.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Α. Σημειώνουμε ότι η φόρτιση της κάθε ηλεκτρονικής κάρτας γίνεται πάντα, σε χρόνο πριν τη λήξη της προηγούμενης φόρτισης της. Η νέα φόρτιση θα κάνει αυτόματα έναρξη ισχύος της, αμέσως, με τη λήξη της προηγούμενης φόρτισης της.

Β. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας που αναλύεται παρακάτω, οι κάτοχοι όλων των καρτών θα μεταβούν στο πλησιέστερο αυτόματο μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων και θα προβούν στις κινήσεις που αναλυτικά περιγράφονται στο τέλος αυτού του κειμένου.

Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία συγκέντρωσης και κατάθεσης των ποσών από τον Σύλλογο, στη συνέχεια o Ο.Α.Σ.Α. αναλαμβάνει να ενημερώσει το σύστημα και αφότου ενημερωθεί το σύστημα, ο κάθε κάτοχος ηλεκτρονικής κάρτας, θα πρέπει να μεταβεί στα εκδοτήρια εισιτηρίων των σταθμών Μετρό, Τραμ κ.τ.λ. και αφού τοποθετήσει την κάρτα του στο εκδοτικό μηχάνημα, θα πατήσει την επιλογή «ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ» και θα ενεργοποιηθεί αυτόματα η κάθε ηλεκτρονική κάρτα.

Το χρονικό περιθώριο για «ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ», ώστε να περαστεί το κόμιστρο στην κάρτα, είναι ένας μήνας από την φόρτιση ή  επαναφόρτιση της. Σύμφωνα με τον Ο.Α.Σ.Α., σε περίπτωση που ο κάτοχος δεν έχει προλάβει να κάνει «ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ» και χάσει την κάρτα του, χάνει το κόμιστρο. Μεταβιβάσεις και αναβαθμίσεις καρτών δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν.

Σημείωση: Μετά την ολοκλήρωση της παραπάνω διαδικασίας όλοι οι κάτοχοι ηλεκτρονικών καρτών θα πρέπει να μεταβούν στο πλησιέστερο μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων των σταθμών Μετρό (μέσα σε ένα μήνα από την ημερομηνία φόρτισης ή επαναφόρτισης των καρτών τους) και θα προβούν στα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1ο: Πατάμε την επιλογή: Ελληνική σημαία.

Βήμα 2ο: Μετά πατάμε την επιλογή: «Επιδότηση».

Βήμα 3ο: Τοποθετούμε την ηλεκτρονική κάρτα στην μπροστινή θήκη του ηλεκτρονικού μηχανήματος και πατάμε την επιλογή: «ΟΚ».

Βήμα 4ο: Ξεκινάει η διαδικασία φόρτισης, βγαίνει πρώτα η απόδειξη και συνεχίζει να φορτίζει η κάρτα.

Βήμα 5ο: Αφαιρούμε την κάρτα όταν μας ενημερώσει το μηχάνημα και κρατάμε την απόδειξη.

Κάθε προσωποποιημένη κάρτα έχει 2 θέσεις για προϊόντα χρονικής διάρκειας ένα που τρέχει (κάνουν χρήση) και ένα που είναι στην αναμονή. Για να πληροφορηθούν τι περιέχει μέσα η κάρτα τους μπορούν σε ΑΜΕΚ (Αυτόματο εκδοτήριο μηχανήματος) να επιλέξουν «Πληροφορίες κάρτας» και να ενημερωθούν τι υπάρχει στην 1η και 2η θέση.

Ο Αναπληρωτής Γεν.Γραμματέας                                                                             
Ιωάννης Χρυσανθακόπουλος                                                                         

Ο Πρόεδρος
Βασίλης Πολυμερόπουλος