Σ. Ε. Δ. Α.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
τηλ.: 2105277219 fax:210 5278052 , e mail: seda@cityofathens.gr – Ηλ.Δ/νση: www.seda.gr
Αθήνα : 4 11 – 2013
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Συνάδελφοι,
1. ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ : Επειδή υπάρχει μεγάλη ανησυχία και πολλοί συνάδελφοι ζητούν να τους ενημερώσουμε για το τι μέλλει γενέσθαι και εάν θα υπάρξει νέα αύξηση του χρόνου εργασίας ή των ορίων ηλικίας, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι καμμία απολύτως συζήτηση με οποιοδήποτε όργανο δεν έχει γίνει όλο το τελευταίο διάστημα και ως εκ τούτου δεν υπάρχει η παραμικρή πληροφόρηση επ΄αυτού σε οποιοδήποτε επίπεδο. Η οποιαδήποτε πληροφόρηση προέρχεται αποκλειστικά και μόνο από τa ΜΜΕ. Δεν μπορούμε ούτε να επιβεβαιώσουμε, ούτε να διαψεύσουμε το παραμικρό διότι δεν υπάρχει άλλη πληροφόρηση παρά μόνο η δημοσιογραφική. Για την κύρια σύνταξη, το εφ΄άπαξ και το επικουρικό, σας έχουμε ενημερώσει επανειλημμένως και έχουμε επιβεβαιωθεί πλήρως. Για τις σημερινές εξελίξεις δεν υπάρχει ενημέρωση.
2. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ–ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ : Ta δημοσιεύματα τα οποία φέρουν ότι στις προθέσεις του Υπουργείου Εσωτερικών είναι η συσχέτιση του αριθμού των εργαζομένων στους Δήμους προς τον αριθμό των Δημοτών του κάθε Δήμου, γίνονται όλο και πιο ένονα και πιθανότατα είναι αυτά που θα χρησιμοποιηθούν ως βάση για την εξεύρεση του αριθμού που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα από την Τ.Α. στην τρίτη φουρνιά εφεδρείας .
Παρ΄ότι δεν έχει υπάρξει καμία συζήτηση μεταξύ Υπουργείου και Ομοσπονδίας, οι συζητήσεις σε κυβερνητικό επίπεδο ανεπισήμως επιβεβαιώνονται, οι δε αριθμοί των εργαζομένων που διαρρέουν είναι οι πραγματικοί (7500 συνολικά οι εργαζόμενοι του Δήμου Αθηναίων μαζί με τα Δημοσυντήρητα και τους συμβασιούχους). Η κατάσταση είναι ανησυχητική. Χρειάζεται πλήρης επαγρύπνηση και το αμέσως προσεχές διάστημα όταν ολοκληρωθεί ο κύκλος των συναντήσεών μας θα υπάρξει πληρέστερη ενημέρωση.
3. Παρά τις προσπάθειες του Συλλόγου και την άμεση παρέμβασή του στον Γενικό Γραμματέα ώστε να διευθετηθεί το θέμα του ωραρίου των μητέρων, δυστυχώς δεν υπήρξε αποτέλεσμα. Η απάντηση της Δημ. Αρχής ήταν : « έχουμε όλη την καλή διάθεση αλλά λόγω των ελέγχων των ελεγκτών της Δημ. Διοίκησης δεν μπορούμε να συνεχίσουμε την ίδια τακτική. Θα πρέπει οι μητέρες να προσαρμοστούν το επόμενο διάστημα στην πραγματικότητα που απορρέει από την πίεση των ελεγκτώ ». Από την πλευρά μας υπήρξε μεγάλη πίεση για το συγκεκριμένο θέμα διότι είναι ένα ζήτημα το οποίο άπτεται της κοινωνικής μας ευαισθητοποίησης και δεν έχει οικονομικό κόστος. Η Δημοτική Αρχή όμως δεν υπαναχωρεί, οχυρωμένη πίσω από τον κίνδυνο των ελέγχων που διενεργούν οι ελεγκτές της Δημόσιας Διοίκησης.
4. Μετά από παρέμβαση του ΣΕΔΑ εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο η παροχή εκπαίδευσης για την απόκτηση πιστοποιητικού Eπαγγελματικής Ικανότητας στους δικαιούχους οδηγούς, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία και την Ελληνική Νομοθεσία. Η δαπάνη για την απόκτηση του πιστοποιητικού θα βαρύνει τον Δήμο Αθηναίων. Οι δικαιούχοι θα ενημερωθούν από τη Δ/νση Ανθρωπίνου Δυναμικού για τις λεπτομέρειες της απόκτησης του πιστοποιητικού.
α) Ζήτησε να τελειώσει άμεσα ο έλεγχος από τους Ε.Δ.Δ. και όχι να συνεχίζεται για εβδομάδες και μήνες,
β) Τόνισε ότι η τακτική του Δημάρχου ήταν απαράδεκτη και διέσυρε τους εργαζόμενους
γ) Επεσήμανε ότι δεν υπήρξε καμμία διοικητική παράβαση από μέρους των εργαζομένων πράγμα το οποίο επιβεβαίωσε με το αρ. 28227/24-10-2013 έγγραφό του το Υπ. Εσωτερικών.
δ) Κυρίως ζήτησε την εργασιακή και προσωπική αποκατάσταση των ατόμων που έχουν θιγεί από τη στάση του Δημάρχου.
Ο κ. Δήμαρχος , μετά από αυτά, υποσχέθηκε ότι εάν οι έλεγχοι δείξουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, τότε ο ίδιος θα βγει και θα αποκαταστήσει τους εργαζόμενους. Περιμένουμε.
6. ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ : Μετά από μεγάλη πίεση, για μεγάλο διάστημα από τον ΣΕΔΑ, το Υπηρεσιακό Συμβούλιο του Δήμου προχώρησε στην επιλογή των Δ/ντών για την επόμενη τριετία και εντός του Νοεμβρίου, ελπίζουμε να ολοκληρωθούν και οι κρίσεις των τμηματαρχών. Εντύπωση όμως προκαλεί το γεγονός ότι ενώ ο ΣΕΔΑ πίεζε μήνες για να λειτουργήσει το υπηρεσιακό Συμβούλιο και να πληρωθούν οι θέσεις ευθύνης, η Δημοτική Αρχή το ηρνείτο επιμόνως. Όταν όμως ο εκπρόσωπος των εργαζομένων ζήτησε να αναβληθεί το υπηρεσιακό συμβούλιο για 8-10 ημέρες μέχρι να τελειώσουν οι εκκρεμότητες και μετά να γίνουν ολοκληρωμένες οι κρίσεις, το υπηρεσιακό συμβούλιο δεν δέχτηκε να καθυστερήσει και να δώσει αναβολή ούτε μία ημέρα.
Τέτοια σπουδή !!!
Και τώρα έχουμε τa εξής περίεργα στην λειτουργία αυτού του υπηρεσιακού Συμβουλίου :
α) Tη Δευτέρα ο Δήμαρχος να θέτει εκτός ενεργού υπηρεσίας την Δ/ντρια του Ληξιαρχείου, και την Παρασκευή το υπηρεσιακό Συμβούλιο με την ανοχή ή προτροπή του Δημάρχου να την επανaκρίνει ως Δ/ντρια ! Πότε είχε δίκιο ο Δήμαρχος ; Tην Δευτέρα ή την Παρασκευή ;
β) Ημέρες πριν γίνουν οι κρίσεις του Υπηρεσιακού Συμβουλίου ο συνάδελφος Δ/ντής που επανακρινόταν είχε υποβάλλει την πρώτη παραίτησή του. Tην Παρασκευή 25/10 κρίθηκε Δ/ντής και την Πέμπτη 31/10 υπέβαλλε την δεύτερη παραίτηση και είναι πλέον συνταξιούχος. Υπήρξε δηλαδή επενακριμμένος για ένα ολόκληρο τριήμερο !!! Τέτοια σπουδή το για μήνες ή χρόνια αδρανοποιημένο – όσον αφορά τις κρίσεις- υπηρεσιακό. Και έτσι με αυτόν τον τρόπο και « η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος» , και οι κρίσεις έγιναν και θέσεις εκκενώθηκαν έτσι ώστε η Δημοτική Αρχή να τοποθετήσει με ανάθεση τους «εκλεκτούς» της κατά την πάγια τακτική των Δημοτικών Αρχών . Αυτό σημαίνει χρηστή Διοίκηση !
γ) Στη Δ/νση Ελέγχου Κοινοχρήστων χώρων γιατί δεν έγινε κρίση Δ/ντή ; Γιατί εξαιρέθηκε ;
7. Την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου η ΑΔΕΔΥ ΓΣΕΕ προχωρά σε 24ωρη πανεργατική απεργία ενάντια στην απαξίωση των εργαζομένων και του Δημοσίου. Στις 11:00 π.μ. συγκέντρωση στο πεδίο του ʼρεως, στις 10.30 π.μ. προσυγκέντρωση στην πλατεία Καραϊσκάκη.